Latest Naat :
Home » , , » Farhan Ali Qadri - Best Naat

Farhan Ali Qadri - Best Naat

{[['']]}



Farhan Ali Qadri  - Best Naat
Farhan Ali Qadri - Best Naat
Share this article :

+ comments + 3 comments

31 December 2023 at 02:06

HUSEYIN TURAN-DURSUN ALI ERZINCANLI - SOYLEYEMEDIM [SIIR]

31 December 2023 at 02:29

Allahu ekber allahu ekber Allahu ekber allahu ekber
Allahu ekber allahu ekber La ilahe illallah

Ya Resulallah ruhumun issiz collerinde
Yururken bir gece vakti
Korkusuz arsiz ve gumrah
Seni dusunurum ve dusndukce
Kokulurum beyaz sayfalara ya Habiballah

Sen dusunmek suc sayilsa da
Yasadigim cografyanin kanun kitaplarinda
Vazgecmiyorum
Ne senden de seni dusunmekten
Ustune ustune yuruyerek yasaklarin
Kufur etmeden kelimeleri
Gogsumde yumusatarak dusunuyorum ya Resulallah

Herseyden ve herkesten uzak
Mavi bir deniz dusluyorum cok sonra
Ruzgarlar esmemeye yeminli sanki
Bir tihandilde kure cekmiyorum
Sana varebilmek dusuncesinde ya Habiballah

Duslerde sevdim seni soyleyemedim
Duslerde sevdim seni soyleyemedim
Sessiz optum nefesini soyleyemedim
Sessiz optum nefesini soyleyemedim

Sana ben siirler sozler buyuttum
Sana ben baharlar yazlar buyuttum
Sana ben hummali gizler buyuttum
Soyleyemedim

Sana ben siirler sozler buyuttum
Sana ben baharlar yazlar buyuttum
Sana ben hummali gizler buyuttum
Soyleyemedim

Ya Resulallah ufukta butun ziynetini dokuyor gunes
Mavinin butun tonlarina
Ve ben issiz collerde bir vaha ararken
Kendimi denizin ortasinda buluyorum ya Habiballah
Kana kana iciyorum ictikce susuyorum
gidiyor ve geliyorsun zugbunde
Med cezirler yasiyorum
Bir bumerang misali ya Resulallah

Ya Habiballah unutmak isime gelmiyor cunku sevmek
Cunku dusunmek daha kolay
Aska susamak ve susadikca dusunmek
Dusundukce yeniden yeniden sevmek
Nihayetinde bir omrun
Severek gecip gitmek
Ve giderken dusundurmek icin di butun bunlar
Sen cok da dusunme bunlari ya Resulallah

Medet ya Erhamerrahimin ya Habiballah
Ya Resulallah ruhum sana asik sana hayrandir efendim ya Habiballah
Bir ben degil alem alem sana hayrandir ah sana kurbandir efendim aman ya Resulallah
Mahserde ah mahserde nebiler bile senden senden medet ister ya Habiballah
Rahmet diyen diyen alemlere alemlere Rahmandir efendim efendim aman ya Resulallah

Sende mi gidiyorsun memlekete
Gule gule hemserim
Bizimkileri gorursen selam soyle
Onu gordum de
Yine ayni gururlu basi dimdikti de
Sakin ha yikildigimi sakin ha ezildigimi soyleme be hemserim
Yarimi gorursen ona da selam soyle

Artik benim youmu gozlemesin
Bu halimi gorupte aglamasin uzulmesin
Ismi soylerken bile gozleri doldu de
Beni de kotu bilmesin
Varsin bu ise de yazimizdir kaderimizdir bizim

Ya Habiballah askinla buhurdan gibi tutmekte bu kalbim
Sensiz sensiz bana cennet ah cennet cennet bile hicrandir efendim efendim ya Resulallah
Dog kalbime bir lahzacik ey Nuri nuri dilara
Nurun nurun ki gonul derdime dermandir dermandir efendim aman ya Habiballah
Medet ya tabibel kulub

Sarkilar yazdim sana okuyamadim
Sarkilar yazdim sana okuyamadim
Hep yanimdaydin oysa dokunamadim
Hep yanimdaydin oysa dokunamadim

Sana ben hayaller dusler buyuttum
Sana ben gozumde yaslar buyuttum
Sana ben hummali asklar buyuttum
Soyleyemedim

Sana ben hayaller dusler buyuttum
Sana ben gozumde yaslar buyuttum
Sana ben hummali asklar buyuttum
Soyleyemedim

Sana ben siirler sozler buyuttum
Sana ben baharlar yazlar buyuttum
Sana ben hummali gizler buyuttum
Soyleyemedim

31 December 2023 at 02:30

HASAN KILICATAN-MAHSUN KIRMIZIGUL - RUHUM SANA ASIK SANA [KASIDE]

Post a Comment

 
Support : Hostrings
Copyright © 2015. Sarkar Ki Aamad Marhaba - All Rights Reserved
Stages Shows Blog by Hostrings